divendres, 29 de febrer del 2008

Vacancetes!!!

Hola gent!!!
El dissabte va venir l'Edgar a fer-me una visita a Nicaragua. Tinc un novio que no me'l mereixo.
Ja em fet unes mini vacances, i el que ens queda. Estem instal·lats, com a senyors, a l'hotel de Chichigalpa. Ens fem grans i necessitem uns certs luxes, bé, i per poder estar solets, hehehe!!!
Hi ha noves fotos del nostre viatge al picassa.
-De Chichigalpa, vam llogar un cotxe i vam començar a fer km cap al sud del país. El departament de Rivas. A les fotos es pot veure un mirador, a prop de Managua per poder veure l llac de Managua. Feia un vent de la òstia. A part, també es veuen el momotombo i un altre volcà, que no recordo com es diu. Que per aquí ni ha un munt.
-Vam passar per el Crucero, Diriamba (la foto on estan tres persones en una moto, inclosa una nena petita, cosa molt comú en aquest país), Jinotepe i vam arribar a Rivas.
-Abans, vam parar a mig camí a compar una síndria, que estava ben bona.
-De Rivas vam anar a San Jorge, molt aprop i al llac, on vam buscar un hotel. Las hamacas. Hi ha 4 fotos del llac, amb el ranchos per poder jeure allà i poder banyar-te tranquilament. Seguia fent vent i no ens vam banyar.
-Hi ha la foto d'una esglèsia de San Jorge, que ni ha moltes pel país. No te les acabes.
-A l'hotel de les hamacas hi havia moltes hamacas, com indica el nom. També moltes relíquies de decoració. Era ben bonic, però teniem un italià de veí que estava bastant boig. També hi havia un parell de lloros que ens anaven xiulan i dient "Hola", ben curiòs.
-Al dia següent vam marxar a San Juan del Sur, una zona molt turística, on només hi havia canadencs, bé i nosaltres. Allà vam poder disfrutar d'un hotel ben cuco, del pacífic i una posta de sol, de la òstia (la foto és una petita mostra)
-L'endemà vam anar a Granada (dos fotos) i Masaya (foto del mercat d'artesania)
Ara estem a l'hotel de Chichigalpa, disfrutan d'internet gratuït, i aprofitant per penjar les fotos.
-Avui hem anat a visitar un momument es memòria de les víctimes de l'huracà Mitch i voliem anar a veure un volcà, però no ens han deixat passat. D'aquest viatge podem treure una anèctoda ben curiosa. Ens hem desviat del camí i hem anat a parar a un camí de sorra volcànica. Per mala sort, no hem trobat cap lloc on tombar, hem fet un mal gir i ens hem quedat atrapats a la sorra, enfonsant la roda cada cop més. La situació era desesperant. Arran del migdia, lluny de la civilització i sense que ningú passés per allà. Després de mantenir la calma, hem anat a demanar ajuda, ja que no em pogut sols. Quan haviem abandonat el cotxe, sentim que hi havia un camió a pror del nostre cotxe, hem corregut i era un camí ben gran amb una pila de nois. Amb un moment em pogut treure el cotxe. HEM TINGUT UNA SORT DE LA OSTIA, ja ens veiem caminant cap a la carretera (potser eren 2 hores)

Per cert, AVUI ÉS EL MEU ANIVERSARI. PEl matí, els de l'hotel m'han cantat Las Mañanitas, que es canta a la gent que fa anys, quina vergonya. Després l'ensurt amb el cotxe, que no és nostre.

Bé, gent demà més, ja que tenim internet gratis!!!!!

Rosa Valls ha dit...

Hola Noe!!
Quina sort tenir el novio aquí amb tú. Les fotos són molt maques i em porten molts records, és un país preciós, i llocs que no oblidaras mai. Bé anirem seguint el teu dia a dia.
Una abraçada ben forta.
Rosa

(NO t'he escrit abans perquè tinc problemes per accedir al meu compte, però t'he anat seguint)