dilluns, 11 de febrer del 2008

Visca la penya i visca Badalona!!!!!


Hola gent, per sort tinc una mare que m'informa d'aquestes coses, quina llàstima haver-me perdut la final, m'hagués pogut veure-la amb un grupet de gent al círcol, a la mobba, qualsevol lloc de Badalona. Tinc mono de Badalona!!!!!!!

Bé, ja he penjat més fotos. Per fi!!!!

Aquí estic a la platja de Poneloya, una bonica cala, ben gran on per la tarda va pujar la marea i es va ajuntar amb el mar, ben bonic. Tormaré ben morena, seré l'enveja de tothom. Això si, el dia després esteva tan cremada que em feia mal i tot.
- Les fotos que semblen d'un carrer, són d'un carrer de Chichigalpa, per veure com és el poble on m'estic. De dia i nit. A la nit si està millor, fa més fresqueta, hehehe!!!
- Hi ha una foto de l'esplai, mentre els nens corrien en un joc. El barri, és el que es veu, un carrer prou llarg com per allotjar-hi unes 50 cases.
- Les fotos de les mans pintades i l'agost'06 està dedicada per la gent del Xirus i Jungfrau que va anar l'estiu del 06. Us troben a faltar. Records, per cert!!!!
- La que està al mig, és del primer dia d'escola. Aquí pares, mares, nens, nenes, mestres i acoplades, com jo, hehehe, sentiem les explicacions de la directora de l'escola, que en fi, no mentiré si dic que s'enrrolla molt. Això sí, és molt bona dona.
- Hi ha unes quantes de la platja de Poneloya. Vaig aprofitar per fer unes quantes fotos artístiques de les meves. Evidentment, això no és res, n'hi ha moltes més. Vam quedar tots ben remollats i cremats, al dia següent. Va ser una experiència divertida, ja que ens van invitar, després de insistir gairebé unes 2 setmanes. Com diem nosaltres, qui no plora no mama, doncs aquí funcionen bastant així. Doncs, van estar trucant a l'alcalde per que ens invités a la platja. Bé, només un cotxe amb xofer. El pobre va haver de passar tot el dia amb nosaltres, no es va banyar, li vam donar menjar, al final va seure amb nosaltres. No es com aquí que pagues el transport i prou. Allà, pagues el transport amb xofer inclòs. Tot per que cap de la família no té carro ni permís de conduir.
- La resta de fotos del final de les festes patronals de Chichigalpa. A la tarda es va fer un cercavila de genets, carros amb molta gent a sobre, amb barrets de cowboys, músics que estàven tan cansats que no podien caminar, noooo, els havíen de portar amb carro. Vagos!!!! I nosaltres que ens fotem unes patejades fent cercaviles pels pobles de Catalunya, bé, només per Badalona, ho sé, però em va fer ràbia. Ahhh, també hi havia alguna caravana amb noies que ballaven country. Quan acabava el cercavila, es feia una mini demostració amb música a la plaça de Rubén Darío, per veure qui guanyava el premi de "ginete hípico". No sé qui va guanyar.
Per la nit, van fer una festa a un local, ple de gent, amb un grup de música que es deia Mokuanes, que em recordaven al bisbal.

Bé, gent crec que no em deixo res de res. He començatla feina, per fi, ja m'estava aburrint una mica de mirar tant culebrons.

Un petó en gran a tothom!!!!!!

Noe, des de terres nicas. Xela!!!

2 comentaris:

Carol ha dit...

Són maquíssimes les fotos Noe!!

Encara no hem pogut parlar, en tinc ganes!! Veig que és tota una experiència la que estàs vivint allà! Me n'alegro moltíssim!! Quina enveja que tornaràs moreneta moreneta!! Jejejeje Però buenu, tinc moltes ganes que tornis, però també tinc moltes ganes que t'ho passis requetebé allà! ais quants dubtes! Continua penjant fotos que són genials!

Petonassos enormes!!!

Anònim ha dit...

hola noe!!
quines dentetes que ens has fet a tots.som els carbonell vidal i t´envio adressa nostra per poder tafanejar cosetes de bdn.http://mmercevf.spaces.live.com/
petons de en,xavi,arnau,guillem i mercè
enviem tambè un petò a la margarita.