divendres, 1 de febrer del 2008

Més fotos

Hola gent!!!!
Avui tinc més sort amb l'internet i em puc baixar més fotos, encara que he hagut d'anar a 3 cibers per poder-me conectar. Anar carregada i amb el sol, és tot un viatge.
Bé no posaré la direcció carda vegada, ja que només entrant a la pàgina: http://picasaweb.google.es/noerodon
es pot accedir a tots els àlbums que estic penjant.
Bé, rectifico, internet no em va gaire bé, ja que no m'ha deixat veure la pàgina del picasa. Només espero que s'hagin baixat les fotos i les pogueu veure. Com que no veig l'ordre, ho faré a l'atzar.
- S'han pogut baixar les fotos del concert, la nena que té el micro a la mà, és la noia que em va dedicar, junt al seu pare (el que està darrera, encara que no ho sembli) una cançó en un concert que van fer. N'ho ha una altre on es veu tot el grup "Los Maribios", un grup de música andina, tradicional. Amb instruments ben peculiars.
- Hi ha una foto de l'Adele i jo en una caponera, un tricicle on et montes i et porten per un preu. Es un mitjà de transport ben curiòs, ja que els pobres que et porten, han de carregar amb tu, l'acompanyant i els teus bultos.
- Hi ha dues fotos de l'estació de bus de Chinandega. Està replet dels schools bus típics de les pelis amercines. Carreguen els equipatges a dalt, la foto està presa en marxa, és a dir, que els tios tenen molt d'equilibri.
- Hi ha una altre foto de l'Adele i jo en una tenda de sabates, provant-nos un munt de sabates. Si us hi fixeu bé, jo porto talons!!! Només per fer la foto. No tinc gens d'equilibri amb unes sabates d'aquestes. Ben lluny, gràcies.
- Hi ha una altre foto on surt la Griselda, l'Alberto, la Cony i l'Adele. L'alberto i la Cony són els pares de l'Adele i la Griselda és la seva cosina.
- Per últim una foto meva, per que veieu que estic bé i contenta.

En fi, la vida aquí comença a tirar endavant. La setmana que ve comença l'escola, així que no tindré gaire temps, ja que ha de començar la meva feina per la qual he vingut a Nicaragua.

Vinga un petó i una abraçada ben gran a tothom