dilluns, 28 de gener del 2008

Per fi la platja

Molt bé. M'he estat una bona estona per que se'm baixessin totes les fotos, però ha sigut impossible. Així que només hi ha aquestes.
- El dissabte vaig fer unes truites de patates, amb pa i tomàquet i una coca de xocolata, de postres. Es veuen les fotos de la elavoració. Poder girar les truites va ser tota una experència. No hi havia paelles i es van fer amb unes olletes, mida paella, que cremaven molt, així que entre dos persones, s'havien de girar. L'oli queia per terra, els draps es liaven entre ells...tot un xou.
- Diumenge vam anar a la platja de Palo Caballo. Tranquilitat i molta calor. Unes onades de la òstia, però podies caminar i caminar sense ofegar-te. Vaig disfrutar de la hamaca una bona estona, fent el vago, como no...vam tornar amb el ja mític school bus ple de gent
- Per últim, volia posar les fotos d'un concert que hi va haver, però no m'ha deixat descarregar. Puto ordinador. Ho intentaré un altre dia.

Bé gent. Aquí tot segueix igual. Molta calor i poca ombra.

Disfruteu de la vida. Ens veiem aviat!!!

http://picasaweb.google.es/noerodon/Fotos2

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola chavala!!!!!

Ei, molt bé això de la truita de patates!!!! Feia molt bona pinta!!!!


Les fotos són molt xules, m'ha agradat molt la de l'hamaca a la platja!!!Estàs regalada nena!!!! És la típica foto que si et fiques al fons de pantalla de l'ordinador de la feina, ho pots arribar a passar malament.!!!


Vinga, disfruta-ho molt!!!!!

una abraçada ben fortota!!

riqui